Reklamacje i zwroty
Reklamacje
- Zrób zdjęcie – jeśli otrzymany towar został uszkodzony lub jest niekompletny, zrób zdjęcie lub nagraj krótki filmik pokazujący problem z produktem.
- Skontaktuj się – wyślij maila na info@herbacianyprezent.pl z opisem uszkodzenia, imieniem i nazwiskiem, numerem zamówienia i załącz zrobione wcześniej zdjęcie.
- Poczekaj na odpowiedź – czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Staramy się odpowiadać najszybciej jak jest to możliwe, aby rozwiązać problem.
- Decyzja – jeśli twoja reklamacja została uznana, poinformujemy Cię w wiadomości jak dokonać wymiany lub zwrotu.
Zwroty
Jeśli Twój produkt podlega zwrotom:
- Wypełnij formularz – pobierz wzór formularza z oświadczeniem o zwrocie klikając TUTAJ, wydrukuj go i wypełnij lub napisz go ręcznie na kartce.
- Spakuj paczkę – towar powinien być zwrócony w opakowaniu producenta. Jeżeli nie jest to możliwe, należy zabezpieczyć przesyłkę zwrotną w taki sposób, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Pamiętaj, żeby umieścić w paczce wypełniony formularz zwrotu i paragon lub dowód zakupu. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem: info@herbacianyprezent.pl.
- Odeślij paczkę – wyślij towar na adres: ul. Szeroka 20, 44-240 Żory. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek, które zostały odesłane do nas za pobraniem.
- Decyzja – po otrzymaniu i sprawdzeniu stanu zwracanego towaru, wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem lub odrzuceniem zwrotu. W ciągu 14 dni od zatwierdzenia otrzymasz zwrot należności.
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
Jeśli zwracasz droższe produkty, polecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Co i kiedy mogę zwrócić?
Masz prawo do zwrotu aż do 30 dni od dnia zakupu bez podawania przyczyny. Musisz jednak pamiętać, że zwracany towar może zostać użyty jedynie w zakresie koniecznym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, czyli tak jakbyś sprawdzał produkt w sklepie stacjonarnym. Towar musi być w takim samym stanie jak został dostarczony i musi posiadać oryginalne opakowanie. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia wartości zwrotu w przypadku stwierdzenia użycia produktu w stopniu wykraczającym poza wymieniony wyżej zakres.
Produkty nie podlegające zwrotom:
- mielone kawy
- herbaty
- zioła
- delikatesy
Dodatkowo, zwrotom nie podlegają:
- Karty podarunkowe
- Niestandardowe prezenty
- Produkty z wyprzedaży
Częściowy zwrot przyznawany jest gdy:
- Przedmiot nie jest w stanie oryginalnym, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.
- Każdy produkt, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy.
Aby sfinalizować zwrot niezbędny jest paragon lub dowód zakupu.
Prosimy NIE zwracać towaru bezpośrednio do producenta.
Minęło 14 dni, a ja dalej nie otrzymałem zwrotu.
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
W następnej kolejności skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@herbacianyprezent.pl.
Wymianie podlegają wyłącznie towary wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić wadliwy produkt, wyślij nam maila na: info@herbacianyprezent.pl, a zwracany towar na adres: ul. Szeroka 20, 44-240 Żory.
Skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: info@herbacianyprezent.pl lub dzwoniąc pod numer +48 697 999 945 w godzinach pracy sklepu. Godziny otwarcia możesz znaleźć w zakładce KONTAKT.